Nakupování

Zdravé mlsání bez výčitek

Každého čas od času chytne mlsná! Je to pochopitelné, jsme jenom lidské bytosti a stačí třeba jen nepatrná změna v naší psychice a naše tělo už volá po přísunu jednoduchých cukrů, které dokáží stresující situace všedního dne udělat přeci jenom o něco snesitelnější. Smažené brambůrky, cukrovinky nebo zmrzlinu však můžete nahradit zdravějšími variantami, které spolehlivě zaženou chutě na sladké, ale přitom představují zdravější variantu mlsání.

 

Chipsy snadno nahradíme čerstvou zeleninou

smažené brambůrky

Večerní pohoda s dobrým filmem a plnými miskami chipsů, solených oříšků a tyčinek. Čas od času si tenhle prohřešek dopřeje každý z nás. Proč ale nezkusit k filmu místo těchto nezdravých pochutin uždibovat něco stejně dobrého, co vám druhý den nebude způsobovat obrovské výčitky. Čerstvá zelenina, ořechy nebo zeleninové chipsy jsou skvělou alternativou, kterou si jistě zamilujete.

 

Zmrzlinu hravě nahradí mražený jogurt

jahodová zmrzlina

Hlavně v letních měsících nedá spousta z nás dopustit na osvěžující zmrzlinu. Pokud potřebujete v létě trochu zchladit, mějte v mrazáku pro tuto příležitost i zdravější alternativu v podobě mraženého jogurtu. Ten můžete dochutit čerstvým ovocem, medem nebo ořechy. Nejenom že hravě ukojíte chutě na sladké, ale navíc dodáte spoustu bílkovin a vápníku.

 

Sušené ovoce místo bonbónů

Jen málokdo dokáže odolat slaďoučkým bonbónům nebo čokoládě. Pro takové případy mějte po ruce vždy pytlík se sušeným nebo lyofilizovaným ovocem. Datle, lesní ovoce, meruňky, ananas nebo třeba dračí ovoce…v dnešní době už můžete najít na trhu téměř vše, na co si jenom dokážete vzpomenout. Sušené ovoce obsahuje spoustu vitamínů, minerálů, antioxidantů nebo vlákniny. Pokud si však hlídáte štíhlou linii, do jídelníčku je raději zařazujte pouze dopoledne, obsahují totiž vysoký podíl cukru. Ideální jsou tak na snídani nebo jako menší svačinka v práci.

Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zdravé mlsání bez výčitek